Jöttem haza, és ezzel szórakoztam a buszon. Beültem a darázsfészekbe, mondjuk azt és csak bámultam ki az ablakon. Nem mondom azt, hogy meg tudtam fogni, milyen volt, ez egy teljesen másik valóság. De ahhoz elég volt, hogy szórakozzak egy kicsit a butatelefonommal, hogy megszerkesztgessem és ellegyek vele. 2014-12-23-1934

Az eredeti a temetőről: Fotor_141935071975131

A szerkesztett a temetőről:

Fotor_141935081730196

El kellett volna menni a tóhoz. Igazából azon gondolkoztam és téptem magam, hogy miért nem hoztam haza a fényképezőt. Továbbá, hogy miért nem megyek most ki, szállok le, rohanok el oda. Pontosan tudtam, hogy mire odaérnék, elmúlna az egész. Másodpercenként változik ilyenkor, pláne, hogy a szél is fúj…

Kanyarodtunk és a park kopasz fáinak ágain át néztem fel az égre. Sárga-kék-sárga-kék… Kicsit jobbra az erősrózsaszín és a halványabb, sárgába átfutó keveréke fodrozta a stratusokat és cirrostratusokat… Mindezt a fekete fák ágain át… És nem tudtam elkapni. Mert busz és a fényképező hiánya.

Damnit.

