Tavaly annyit olvastam mindenféle reading challenge-ről, meg amúgy könyveket, hogy csinálok egy sajátot, mert hiszen ez méri fel legjobban az én igényeimet meg ezt tudom leginkább teljesíteni, blabla.

1. Minimum 3 könyvet elolvasni angolul a toreadlist-ről a nagyfüzetből.

2. A Harry Pottereket sorrendben, újra.

3. Minimum egy könyvet egy hónapban

4. A híresebb Shakespeare drámákat. (min. 10 )

5. Anna Karenina, mostmár aztán tényleg.

6. Abbahagyni a kockulást, hogy olvassak. Minél többször.

7. egy könyvet, aminek írójától még nem olvastam eddig semmit.

8. egy könyvet, ami az enyém, de eddig még nem olvastam el.

9. egy memoárt.

10. egy sorozatot.

11. egy novelláskötetet.

12. egy könyvet, amit borító alapján vadásztam.

13. egy Vonnegut-ot

14. Drámát angolul

15. Krimit, amit nem Agatha Cristie írt

16. Egy nap alatt egy könyvet. (HP1 nem ér 🙂

17. Valami, amit más ajánlott

18. Magyar írótól valamit.

19. Valami neten nagyon reklámozott könyvet.

20. Valamit, amiből készült film.

21. Valamit, amit anya ajánl.

22. Könyvtáros néni ajánlást. (hihi)

23. Valami gimiből rajtam maradt könyvet.

24. Valamit, ami 2012 után íródott/adódott ki.

25. Egy könyvben említett könyvet.

26. Valami fejembe erkölcsöt nevelőt.

27. Könyv, aminek az írója nem lett öngyilkos és nem lőtték le. (a változatosság kedvéért.)

28. újraolvasni valamit, amire befejezéskor azt mondtam, hogy még egyszer.

29. Valami minitörténetet, amit istenverte nehéz levadászni.

30. Valami Tolkient.

Ha még lesz pont, +1-ezni fogom egy-egy bejegyzés végén. Hajrá én, kíváncsian várom a fejleményeket. Novelláskötetből ha több van, pluszpont, de beváltani nem lehet… Bár a csalási rendszert majd decemberben úgyis kitalálom(:

évi könyvek2

A képet természetesen megint csak Orbán Éva rajzolta és az ő tulajdonát képezni.

