Két szintű nehézségű, nekem készítve. Alapszabályok vannak, de azon agyaltam az ötletelésben, hogy a kőkemény klasszikusokat beszámíthatom két helyre, a nehezebb kategóriában. Egyébből és a simából mű kérdése, utólagos, egyéni helyzetfelmérési eredmények utáni mérlegeléssel fogadható el.

Alapszabályok:

  1. Egy könyvet csak egy helyre lehet elfogadni
  2. havonta egy könyvet minimum
  3. Minimum eggyel többet kell elolvasni, mint tavaly.

(sziromsimogatás)

  1. Mamák ajánlása 1
  2. Mamák ajánlása 2
  3. Nobel-díjastól valamit
  4. Valaki kedvenc könyvét
  5. Valamit, amit gáz, hogy nem olvastam
  6. Valami nyárit
  7. Egy nap alatt egy könyvet
  8. Valami 150 oldal alattit
  9. Drámát angolul
  10. Valami amazonról rendeltet
  11. Valami pszichiátriásat
  12. Valamit, amivel régóta szemezek könyvesboltban
  13. NYT Bestsellert
  14. Wheel of Time folytatás

Betűzabáló Barna Aes Sedai

  1. Orosz realizmusból valamit
  2. Egy verseskötetet
  3. Elbeszélésgyűjteményt
  4. Klasszikus magyart
  5. Valami 600 oldalnál hosszabbat
  6. Emberiségkölteményt
  7. Valamit, amit egyszer már elkezdtem
  8. Valami nehéz stílusút
  9. 1850 előtt íródottat
  10. Valami nagy klasszikus, amit régóta el akarok
  11. Valamit Szarvasról a polcról
  12. Valami őszinte érzelmeket kiváltót

Egyebek

  1. Valamit újra
  2. Valami novelláskötetet
  3. Valami 2010 után íródottat
  4. Valami nagyon randomot
  5. Valami keep on moving-ot
  6. Valamit csak a címe miatt
  7. Valamit borító miatt
  8. anya ajánlást
  9. valaki ajánlást
  10. Könyvben említett könyvet (berzerk, ha utána olvasom, az említettet)
  11. Valamit, amiből film lett
  12. Más fantasy, mint a Wheel of Time
  13. Valamit, amit betiltottak
  14. Történelmet feldolgozót
  15. Valamit nem angolul/magyarul (berzerk)

 

Hajrá én, kíváncsi vagyok.

