IDÉZEM:

Két szintű nehézségű, nekem készítve. Alapszabályok vannak, de azon agyaltam az ötletelésben, hogy a kőkemény klasszikusokat beszámíthatom két helyre, a nehezebb kategóriában. Egyébből és a simából mű kérdése, utólagos, egyéni helyzetfelmérési eredmények utáni mérlegeléssel fogadható el.

Alapszabályok:

  1. Egy könyvet csak egy helyre lehet elfogadni
  2. havonta egy könyvet minimum
  3. Minimum eggyel többet kell elolvasni, mint tavaly.

Nos. Azért gyógyszerészjelöltként, úgy, hogy elkezdtem dolgozni, meg van valami olyanszerűm is, mint társasági élet vagy mifene, azért azt kell hogy mondjam, hogy üszökbüszke vagyok magamra. Huszonhat könyv. HUSZONHAT! (és abból csak kettő az idő kereke folytatása, és kettő a pici csalás. 5 könyv volt 600 oldal felett. Jó arány.)

(sziromsimogatás)

  1. Mamák ajánlása 1 Émile Zola: Nana
  2. Mamák ajánlása 2 Thomas Hardy: Egy tiszta nő
  3. Nobel-díjastól valamit Toni Morrison: Beloved (angolul)
  4. Valaki kedvenc könyvét
  5. Valamit, amit gáz, hogy nem olvastam
  6. Valami nyárit Agatha Cristie: Nyaraló gyilkosok
  7. Egy nap alatt egy könyvet J. K. Rowling: Harry Potter és az elátkozott gyermek
  8. Valami 150 oldal alattit R. L. Stevenson: Jekyll és Hyde
  9. Drámát angolul Shakespeare : Macbeth
  10. Valami amazonról rendeltet (időközben átváltoztattam “valami skóciából hozottra”, de így sem sikerült. )
  11. Valami pszichiátriásat Susanna Kaysen: Girl, Interrupted
  12. Valamit, amivel régóta szemezek könyvesboltban Kurt Vonnegut: Éden a folyónál
  13. NYT Bestsellert Deborah Harkness: A boszorkányok elveszett könyve
  14. Wheel of Time folytatás IDIDIT!

Szóval, az eredetiből, (amire most vettem észre, hogy 12 helyett 14 pontot írtam, én lehetetlenítő maximalista lelkesedő világtalan, ) 11/14 teljesítettem. Sunyiban amúgy beírnám az ötös ponthoz az Üvöltő szeleket, de azt majd később, máshova, mert ott ügyesebb és nehezebb volt a teljesítési feltétel.

Ha tovább simogatom a lelkem, akkor kettőt kiiktatok, és akor 12-ből 11-et teljesítettem, és az amazonosat elfogadom magamnak, mert most olvasom az Alias Grace-t Margaret Atwoodtól, kb 170. oldalon tartok, szóval na.

Akkor így az első nehézség pipa.

Ferdítve, de csakmár.

Betűzabáló Barna Aes Sedai

  1. Orosz realizmusból valamit hupsz.
  2. Egy verseskötetet Tim Burton: Rímbörtön
  3. Elbeszélésgyűjteményt
  4. Klasszikus magyart Kosztolányi Dezső: Boszorkányos esték (novellák)
  5. Valami 600 oldalnál hosszabbat több volt, konkrétum nélkül elfogadom. (az idő kereke sorozatból 2400 oldalt olvastam el idén, nincs kötekedés.)
  6. Emberiségkölteményt
  7. Valamit, amit egyszer már elkezdtem Világítótorony? 
  8. Valami nehéz stílusút Virginia Woolf: Világítótorony
  9. 1850 előtt íródottat Emily Bronte: Üvöltő szelek
  10. Valami nagy klasszikus, amit régóta el akarok Üvöltő szelek?
  11. Valamit Szarvasról a polcról
  12. Valami őszinte érzelmeket kiváltót ebben kételkedtem a legjobban, de: MEG CABOT: A NEVELETLEN HERCEGNŐ NAPLÓJA 11. 

6/12 . Lehetett volna jobb is. (Én őszintén reménykedtem idén egy sikeres Anna Kareninában.) 50%

Egyebek

  1. Valamit újra Szerb Antal: Utas és Holdvilág
  2. Valami novelláskötetet Elolvastam kettőt is, pipálom.
  3. Valami 2010 után íródottat Jeanette Winterson: Miért lennél boldog, ha lehetsz normális? 
  4. Valami nagyon randomot Charles Bukowski: A kezdő
  5. Valami keep on moving-ot
  6. Valamit csak a címe miatt Donna Tartt : A titkos történet 
  7. Valamit borító miatt
  8. anya ajánlást
  9. valaki ajánlást Gyllian Flynn: Gone girl (angolul)
  10. Könyvben említett könyvet (berzerk, ha utána olvasom, az említettet) D.H. Lawrence: Szerelmes asszonyok . utána olvastam el. És úr isten, fene nem gondolta, hogy egy ilyen ártatlan című könyv az egzisztencializmus kezdetleges szirombontogatós tézise lesz. Valahogy az 500. oldalnál már nagyon rossz volt… 
  11. Valamit, amiből film lett Umberto Eco: a Rózsa neve
  12. Más fantasy, mint a Wheel of Time fantasy helyett én egész évben fiction-nel gondolkoztam. Ótejóég. bukta.
  13. Valamit, amit betiltottak Kurt Vonnegut: az ötös számú vágóhíd
  14. Történelmet feldolgozót Joan Didion: Imádságoskönyv
  15. Valamit nem angolul/magyarul (berzerk) bukta

10/15 66%

Jó, nem 100 %-osan sikerült. De azért az, hogy elolvastam 26 könyvet egy év alatt, az említett tényezőket fentebb megnevezve, szerintem nagyon jó ez az eredmény.

72%összesítve.

Ha pedig a nyáron kitalált pontrendszerrel számolnám, miszerint a rendeslistán teljesítettek érnek fejenként 2, a durvábbak 3-at és a berzerk ötöt, illetve a futottak még 1et, így 54 pontom lenne. Emlékezetem szerint 36-nál húztam meg a határtvalamikor nyáron. A feltételeket teljesítettem, ha ezt a számolós varázslást nem is számoljuk. Üszök ügyesnek nyilvánítom magam.

Rejoice!

Hamarosan jön a HRC2017!

