Szabályok a szokásosak. Havi egyet minimum, ferdíteni olyan poklokban, mint vizsgaidőszak, szabad, és meg kell közelíteni a tavalyi szintet (2016-ot)

  1. Valaki kedvenc könyvét
  2. Olyat, amit kaptam, de még nem olvastam
  3. Színész által írt
  4. Memoár/napló
  5. Szakmámhoz kapcsolódik valahogy (kreatívnak kell lenni)
  6. Nő írta (legyen egy igazán könnyű)
  7. Valamit, amit már láttam filmen
  8. Jellemformáló
  9. Anya polcáról
  10. 2012 után íródott (2010, mint könnyítés)
  11. Igaz történeten alapulót
  12. Díjat nyert
  13. Korai feminizmus
  14. Alteregóval kapcsolatos könyv
  15. “a classic that will make you feel well read”
  16. Valamit újra
  17. Egy nap alatt egy könyvet
  18. “honest about mental health”
  19. Valamit, amibe belebukok
  20. Wheel of Time folytatás
  21. 1950 után íródott, de már nagyon klasszikusnak és alapdarabnak számít
  22. Valaki ajánlása
  23. Többrétegűt. Amire azt mondom, hogy nem elég egyszer
  24. Régóta ismert, de elsikkadt az elolvasása
  25. Cím alapján emlékezetemben megragadt
  26. Novellás/verses/elbeszélés/Dráma
  27. Egy híres ember-ről/től
  28. Fotóskönyvet, ami nem árt, valami olyan területről, amit nem csak névről ismerek (makro/portré/táj/épület)
  29. Amin nyüszítve bőgök
  30. Ami abban az évben jött ki, amikor születtem
  31. Ami olyan helyen játszódik, amit meg szeretnék látogatni
  32. Valamit a google keepes listáimból
  33. Anya ajánlása
  34. Egyszavas című
  35. Valami, amit olyan személy írt, aki 30 alatt van
  36. Valami, ami tavalyról rajtam maradt, és fentebb nem említettem meg.

 

Ennyi elég is lesz. Ha esetleg teljesen kicsinálnám, akkor tuti nem írtam szakdolgozatot, nincs nyári gyakom, nem dolgoztam.

Viszont legalább művelt leszek.

Hajráén(:

